Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Avhustiuk M$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Kalamazh R. V. 
Learning motivation in metacognitive monitoring reliability [Електронний ресурс] / R. V. Kalamazh, M. M. Avhustiuk // Психологічні перспективи. - 2018. - Вип. 31. - С. 107-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2018_31_11
Вивчено аспекти достовірності метакогнітивного моніторингу. Дослідження зосереджене на теоретичному обгрунтуванні ролі мотивації в метакогнітивному моніторинзі навчальної діяльності студентів (n = 262; M = 19,5; SD = 1,87). За мету поставлено роль дослідити навчальну мотивацію в ілюзії знання як помилки метакогнітивного моніторингу. Для діагностики ролі навчальної мотивації в достовірності метакогнітивного моніторингу використано метод вивчення мотивації Т. Ільїної (2003 р.), спрямований на розгляд структури мотивації в студентів. Виокремлено результати емпіричного дослідження ролі навчальної мотивації в метакогнітивному моніторингу. Згідно з отриманими результатами, серед найважливіших характеристик мотивації відзначено роль надання кращого розуміння природи ефективності метакогнітивного моніторингу. Саме навчальна мотивація покликана сприяти нівелюванню негативного впливу ілюзії знання на метакогнітивний моніторинг навчальної діяльності студентів. Ті з них, котрі були зосереджені на отриманні знань, показали точні метакогнітивні судження. Однак серед студентів із переважанням мотивації на отримання професії точність метакогнітивного моніторингу була найвищою. Окреслено перспективи подальших розвідок із цієї проблеми.
Попередній перегляд:   Завантажити - 841.232 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Kalamazh R. V. 
Illusion of Knowing in Metacognitive Monitoring: Review of Possible Causes and Consequences [Електронний ресурс] / R. V. Kalamazh, M. M. Avhustiuk // Психологічні перспективи. - 2018. - Вип. 32. - С. 109-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2018_32_12
Розглянуто можливі причини та наслідки ілюзії знання в метакогнітивному моніторингу навчальної діяльності студентів за допомогою різних видів інформації, що подана до опрацювання, а також через особистісні, когнітивні, метакогнітивні й індивідуальні психологічні характеристики студентів (n = 262; M = 19,5; SD = 1,87). Відповідно до отриманих результатів, ілюзія знання, виникаючи здебільшого в проспективних судженнях про вивчене, може бути спричинена видом інформації (простежено вищі рівні ілюзії знання у твердженнях), тестового завдання (у запитаннях із багатьма варіантами відповіді), обсягом тексту (вищі рівні ілюзії знання спостерігали в більших за обсягом текстах) та стилем (надмірна впевненість під час опрацювання тестів художнього стилю). Дівчата показали вищі показники надмірної впевненості, а загалом ілюзія знання більш притаманна для молодшої вікової групи студентів, особливо тих, котрі мають нижчі рівні навчальної успішності. Окреслено можливі наслідки ілюзії знання, способи її нівелювання та перспективи майбутніх досліджень.
Попередній перегляд:   Завантажити - 206.813 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Avhustiuk M. 
Peculiarities of efficient metacognitive monitoring of university students’ learning activity [Електронний ресурс] / M. Avhustiuk // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія. - 2019. - Вип. 8. - С. 57-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2019_8_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 479.842 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Avhustiuk M. M. 
Metacognitive monitoring accuracy and learning achievement success of university students [Електронний ресурс] / M. M. Avhustiuk // Психологічні перспективи. - 2020. - Вип. 36. - С. 10-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2020_36_4
Зосереджено на аналізі деяких теоретичних та методологічних аспектів взаємозв'язку між точністю метакогнітивного моніторингу й навчальною успішністю студентів університету. Зокрема, виокремлено підходи до розв'язання проблеми зв'язку між точністю метакогнітивного моніторингу та навчальною успішністю, що є досить поширеною проблемою навчальної діяльності ЗВО. Методи. У дослідженні використано теоретичні та порівняльні методи вивчення точності метакогнітивного моніторингу й навчальної успішності студентів університету. Необхідність вивчення деяких теоретичних і методологічних аспектів цього питання зумовлена впливом точності метакогнітивного моніторингу на навчальну діяльність студентів. Результати. Мета дослідження - на основі теоретичного аналізу розкрити роль метакогнітивного моніторингу в навчальній успішності, проаналізувати, наскільки зміни в моніторингу спричиняють зміни в характері контролю студентів над власною пізнавальною діяльністю, установити характер взаємозв'язку між рівнями впевненості та успіхами студентів у навчанні тощо. Заслуговує на увагу висновок, що студенти, зазвичай, надмірно впевнені у своїх самооцінках, і цей ефект надмірної впевненості є найбільшим у студентів із нижчим рівнем здібностей, оскільки вони подвійно обмануті: не знають матеріалу й не усвідомлюють також того, що вони не знають. Помилкове переконання, що інформація є зрозумілою тоді, коли це не так, розцінюється як ілюзія знання або надмірна впевненість у знанні; це поняття може бути суттєвою перешкодою для ефективності навчальної діяльності. Висновки: надбанням є те, що результати аналізу, виявлені в дослідженні, можуть зіграти важливу роль у процесі розуміння взаємозв'язку між точністю метакогнітивного моніторингу та навчальною успішністю студентів університету.
Попередній перегляд:   Завантажити - 614.74 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Avhustiuk M. M. 
Psychological assistance in reducing English language anxiety in university students [Електронний ресурс] / M. M. Avhustiuk // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія. - 2021. - Вип. 12. - С. 26-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2021_12_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 497.633 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Avhustiuk M. M. 
The illusion of not knowing in metacognitive monitoring: a brief review [Електронний ресурс] / M. M. Avhustiuk // Психологічні перспективи. - 2021. - Вип. 37. - С. 10-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2021_37_4
Проаналізовано деякі ключові особливості ілюзії незнання в метакогнітивному моніторингу навчальної діяльності студентів. Серед основних концепцій впливу ілюзії незнання на метакогнітивний моніторинг точності навчальної діяльності студентів університету ми прагнемо вивчати й аналізувати різні типи вивченої інформації, а також особистісні, когнітивні, метакогнітивні та індивідуально-психологічні характеристики студентів. Більше того, дослідження може дозволити краще прояснити явище ілюзії незнання та його вплив на точність метакогнітивного моніторингу. Методи. У дослідженні використані теоретичні та порівняльно-практичні методи вивчення ілюзії незнання в метакогнітивному моніторингу навчальної діяльності студентів університетів. Учасники вивчали тексти, висловлювання та пари слів українською мовою. Вони виконували JOL, aJOL, RCJ та aRCJ судження. Процедура калібрування допомогла визначити середні показники як ілюзії знання, так і ілюзії незнання. Результати. Висновки полягають у тому, що ілюзія незнання як помилка точності метакогнітивного моніторингу (поряд з ілюзією знання) може мати місце у всіх типах метакогнітивних суджень, особливо в перспективних судженнях про вивчене. Найвищий рівень незнання проявляється у вивченні пар слів, менших текстів усіх стилів та в запитаннях "Так"/"Ні"/"Не знаю". Більше того, також вдалося виділити ефекти особистісних, когнітивних, метакогнітивних та індивідуально-психологічних характеристик студентів. Висновки: розглянуто вплив різних типів інформації, обраної для експерименту та запропонованої для вивчення, а також особистісних, когнітивних, метакогнітивних та індивідуально-психологічних особливостей студентів. Результати дослідження вказують на ілюзію незнання як помилку точності метакогнітивного моніторингу поряд з ілюзією знання. Ці спостереження можуть допомогти у вирішенні проблеми точності метакогнітивного моніторингу в навчальній діяльності студентів університетів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 406.995 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Avhustiuk M. M. 
Emotional context of the accurate and inaccurate metacognitive monitoring levels [Електронний ресурс] / M. M. Avhustiuk // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія. - 2022. - Вип. 14. - С. 71-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2022_14_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 637.409 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Avhustiuk M. M. 
Background in measures of metacognitive monitoring [Електронний ресурс] / M. M. Avhustiuk // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2021. - Вип. 1. - С. 60-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2021_1_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 465.251 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського